Klacht of suggestie?

Huisartsenpraktijk Rivierstaete hecht veel belang aan professionaliteit en wij vinden het belangrijk dat u op ons kunt vertrouwen.

 

Wij staan zeer open voor het leren van uw ervaringen en horen dan ook graag uw suggesties om de praktijkvoering te verbeteren.

 

Ook als er iets misloopt in de bejegening of behandeling willen wij dat graag zo snel mogelijk weten zodat wij dit met u kunnen bespreken. Bij klachten of problemen stellen wij het daarom op prijs als u contact met ons opneemt. Dit kunt u doen door de klacht direct met ons te bespreken of door het invullen van het klachtenformulier.

 

Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling.

De huisarts zal contact met u opnemen om de klacht verder met u te bespreken. Na analyse van de klacht en bespreking in het team geven wij een reactie. Waaruit deze zal bestaan is afhankelijk van de aard van uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht binnen een maand na ontvangst af te ronden.

 

Bent u daarna nog niet tevreden dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Huisartsen Klachtencommissie Amsterdam. 

 

Als u de klacht niet met onze praktijkmedewerkers wil bespreken kunt u uw klacht ook direct bij de klachtencommissie indienen.

 

Huisartsen Klachtencommissie Amsterdam
Postbus 206
1000 AE Amsterdam

Stuur ons uw klacht
Stuur ons uw suggestie

© Huisartsenpraktijk Rivierstaete 2015 Onze website maakt gebruik van een beveiligde internetverbinding